zaterdag 7 september 2013

Dit kaartje

vandaag bij onze jarige zoon afgegeven


8 opmerkingen:

Michelle zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon en wat een leuke kaart! =)

Alina zei

nog gefeliciteerd me je zoon, Josee, je kaartje is heel erg leuk geworden!

Sandra zei

Wat een geweldig leuke kaart Josee!
Liefs, San

jolanda zei

gefeliciteerd.
grappige kaart

Bea`s Karten Atelier zei

Josee, die Karte ist einfach traumhaft schön geworden und auch das Motiv ist so süss.
Liebe Grüsse von Bea/Mara

Maria zei

Mooie kaart! Nog gefelciteerd!

En ... was het leuk vandaag?
Wij vonden van wel!
Gezellig!
Maar heel druk, zowel in de Wingerd als in de winkel, dus ik heb je helaas niet gezien :-(
Was misschien wel handig geweest om wat af te spreken qua tijd en ontmoetingspunt haha ...
Wel even gezellig met Nellie, Gonny en José staan praten :-)

Wie weet een andere keer?
Groetjes Maria

Josee zei

Hoi Maria

Ik had al een berichtje op je blog geplaatst, want ik vind het ook jammer dat we elkaar niet getroffen hebben.
Ik had van Gonny gehoord dat je een kobalt blauw shirt aan had, dus daar hebben we naar gezocht, maar jammer genoeg niet gevonden :w
Was idd wel slim geweest om iets af te spreken,maar ik had ook niet gedacht dat het zo druk zou zijn.
Weten we dat voor een volgende keer ;)!

Maria zei

Hoi Josee,

Heb je berichtje net gelezen!
Echt heel jammer!!!!!!
Fijn dat Gonny details had doorgegeven, maar helaas ... ik heb ook steeds om me heen gekeken!!
Ik had zo'n drukte ook niet verwacht! Inderdaad voor een volgende keer ... details! ;-)

Groetjes Maria