zondag 24 juni 2012

Een kleine aanvulling

 voor mijn kaartenvoorraad!

10 opmerkingen:

maril zei

wat heb je toch weer leuke kaartjes gemaakt, vooral de bovenste vind ik erg leuk.
ik heb op het moment de haaktik, moet je maar eens op mijn site kijken als je zin en tijd hebt

groetjes maril

Riet zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Josee.

Liefs Riet.

Hetty zei

Super kaarten heb jij weer gemaakt.
Groetjes Hetty.

Bea`s Karten Atelier zei

WOW Josee, das sind wieder zwei bezaubernd schöne Karten, sie gefallen mir super gut.
Ich wünsche einen schönen Abend und schicke liebe Grüsse, Bea/Mara

Hetty zei

Wat een sper mooie creaties

gr hetty

Anneke zei

Leuke kaarten heb je gemaakt....vooral de bovenste vind ik erg leuk.

Groetjes Anneke

Kaarten van José zei

Prachtige kaarten Josee. Wat heb je mooie kleurencombinaties gemaakt.

Groetjes,
José

Henny zei

wat een mooie kaarten Josee

Josee zei

Dank jullie wel dames!!!
Wat leuk om jou ook in Blogland tegen te komen Henny :D!

Bea`s Karten Atelier zei

WOW, das sind auch wieder wunderschöne Karten, sie gefallen mir sehr gut!
Liebe Grüsse von Bea/Mara