woensdag 2 mei 2012

Deze kaart

is bij de jarige aangekomen, dus kan ik hem hier ook laten zien.

11 opmerkingen:

Amarins zei

Super leuk, wat een leuk plaatje ook!
Groetjes, Amarins

Hetty zei

Wauuuu wat een prachtig kaartje

gr hetty

Eef zei

Hey Josee,

Wat een leuke kaart heb je gemaakt meid!

Liefs Eef xXx

Bea`s Karten Atelier zei

Ohhh Jose, das ist aber eine süsse Karte, ich bin total begeistert!
Lieber Gruss von Bea/Mara

Bea`s Karten Atelier zei

Ohhh Jose, das ist aber eine süsse Karte, ich bin total begeistert!
Lieber Gruss von Bea/Mara

Riet zei

Wat een prachtige lieve kaartje Josee.

Liefs Riet.

Hetty zei

Prachtige kaart Jose.
Ik ben terug na een verhuizing naar het Groningerland.
Mijn blog wou laatst niet werken,en ben weer begonnen met een neiuwe blog.
Ik hoop dat het nu wel werkt.
Groetjes Hetty.

Henriette zei

Hoi Josee,

Wat een leuke vrolijke kaart heb je weer gemaakt!

Groetjes Henriette

marijke's crea zei

Voor het eerst op je blog, wat een leuke kaarten maak je!
groetjes Marijke

Hetty zei

Bedankt Jose.
Het volgend blogje worden een paar sokken heb ze net af.
Fijne avond groetjes Hetty.

Kaarten van José zei

Je kaart is prachtig Josee. Alles past zo mooi bij elkaar.
Hij staat hier nog steeds te pronken hoor!!! Ik ben super blij met deze mooie kaart.
Dank je wel.

Groetjes,
José