vrijdag 30 september 2011

Ik ben er nog hoor!!

Alleen ff druk met andere dingen, dan kaartjes maken.
We zijn gisteren terug gekomen van een paar dagen Praag.
Wat een prachtige stad is dat, het lijkt soms echt of je in een Anton Pieckplaatje bent beland, een echte aanrader voor mensen die van stedentrips houden
Een dezer dagen komen er weer nieuwe kaartjes hier, die ik gemaakt heb voor een demo, afgelopen zondag en nu dus geplaatst kunnen worden, maar natuurlijk moet er ook nog van het mooie weer geprofiteerd kunnen worden nu het nog kan ;)

Heel vreemd, ik kan niet meer reageren op blogs, die woordverficatie gebruiken, ik weet niet of hier meer mensen last van hebben, maar dat is dus de oorzaak als jullie mijn reactie missen op jullie kaarten!!

2 opmerkingen:

Hetty zei

Wat fijn dat jullie zulke fijne dagen in Praag hebben
gehad. Ik heb geen last van blogs maar je hoort het wel meer

gr hetty

Kaarten van José zei

Fijn dat je er weer bent. Geniet nu nog maar even van het mooie weer. De kaarten komen wel weer.
Ik heb er geen last van. Kan op alle blogs reageren met en zonder woordverificatie.