woensdag 7 juli 2010

En nog 2 kaarten




die hun bestem-ming hebben bereikt!!

11 opmerkingen:

Riet zei

Ohhh Josee,wat een prachtige kaarten heb je gemaakt.

Liefs Riet.

alina zei

super mooie kaartjes, Josee, heel mooi ingekleurd!
groetjes, Alina

Rebecca zei

het zijn twee prachtige kaartjes Josee!!!

veel liefs Rebecca

Wendy Kamp zei

Hoi Josee!

Ik vind je kaartjes heel erg leuk geworden!Het bovenste afdrukje vind ik helemaal super!

Groetjes,
Wendy

Marijke zei

Wow, Josee wat zijn ze weer leuk!!!!

Sandra zei

Prachtige kaartjes weer Josee!!
Liefs, Sandra

Josee zei

Dank jullie wel dames ;)

Maria zei

Mooie kaarten Josee!! Mooi papier ook en ik vind de egeltjes zo leuk!

Betina zei

supers Josee :D!

xxBetina

Sylvia zei

Hoi Josee,

Ze zijn prachtig zeg ;) helemaal super en vooral die met de puzzel is om te snoepen!!!

Groetjes
Syl

Ilonka zei

wat een leuke kaartjes kom ik hier tegen zeg.
Ik ben gelijk volger geworden van je blog.

groetjes Ilonka