dinsdag 1 juni 2010

En nog 3 muisjes


Dit keer in de vorm van kerstkaar-ten




15 opmerkingen:

Eef zei

Wat een schattige kaartjes Josee!

Liefs Eef

Ageeth zei

Hallo Josee, wat een leuke kaartjes zeg. Mijn favoriet is de eerste. Daar heb je echt hele goeie papier combinaties gebruikt. Complimenten hoor.
Groeten van Ageeth

Metsje zei

Prachtig Josee wat zijn ze mooi
Gr Metsje

chantal zei

wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt. De kaart met beterschap is echt cute.
Liefs Chantal

Teerg zei

Eej,
Ik ben via het bloggen op je blog terecht gekomen.
Je maakt erg mooie en afwisselende kaarten!
En ja, met kerstkaarten kan je niet vroeg genoeg beginnen!!
Groetjes Greet

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Josee,leuke stempels,mooi papier.

Liefs Riet.

Betina zei

gave kaarten Josee :D!

xxBetina

* Kartenkreationen aller Art * zei

Wow, Josee, was sind Deine Karten wieder schön. Ich mag ja auch die Stempel von Whiff of Joy. Du hast es auch sehr schön coloriert.
Liebe Grüße
Petra

Rebecca zei

3 prachtige kerstkaarten en zo schattig met die muisjes!

groetjes Rebecca

Sylvia zei

Hoi Josee,

Nou deze drie muisjes mogen er wel zijn hoor helemaal geweldig om te zien!!!!!!!!! Allemaal weer helemaal anders ;).

Hugs
Sylvia

alina zei

super mooie kaartjes, Josee, schattige stempels!
groetjes, Alina

Josee zei

Dank jullie wel dames ;)

fons verhoeve zei

Hallo Josee,
Ik weet dat6 je bijna iedere dag op de site stein in beeld kijkt. ik heb een vraagje aan je: Bij mij verdwijnen foto`s van de site en ik kan er niets aan veranderen. Als ik in mijn arcief kijk dan ondek ik dat er zomaar een groot aantal weg zijn. Heb jij daar geen last van??
Met vriendelijke groet,
Fons
fonsverhoeve@gmail.com

Sitake zei

Mooie kerstkaarten Josee groetjes Rosita

scrapcardskelly zei

Onwijs bedankt voor je steunende berichtje. Echt heel erg lief!
En ook erg gaaf dat ik er eindelijk eens een volger bij heb!

Bedankt.

Groetjes!