maandag 5 april 2010

Een Award gekregen!!


Van Ine en Rebecca
Heel erg bedankt, ik voel me erg vereerd ;)
Het is de bedoeling dat ik nu 10 dingen over mezelf ga vertellen.
1: Ik ben een geboren en getogen Limburgse.
2: Sinds meer dan 35 jaar getrouwd met Leo
3: Samen hebben we 2 kinderen, een zoon en een dochter, allebei niet meer thuiswonend
4: Dus ik kan heel veel tijd besteden aan mijn hobby kaartenmaken
5: Ook zit ik graag achter de pc, om wat te spelen met PSP
6: Ik heel erg veel zin in de zomer heb
7: Dan ook graag met een boek in de tuin zit
8: Maar niet graag in de tuin "werk"
9: Ik verder, eigenlijk niet veel over mezelf weet te vertellen

Ik wil deze Award aan iedereen geven, die regelmatig mijn Blog bezoekt!!!

4 opmerkingen:

Rebecca zei

he Josee het is met heel veel plezier gegeven en zeker verdiend je maakt mooie kaarten!!

vriendelijke groeten Rebecca

Eef zei

Hallo Josee,

Gefeliciteerd met je award meid.

Groetjes Eef

Karin zei

hey waar ken je Ine van?

Groetjes karin

scrapcardskelly zei

Misschien een hele domme vraag, maar wat houd de award precies in?
En is het de bedoeling dat jij hm doorgeeft? Sorry, heb daar nog geen verstand van :P!

Groetjes