woensdag 14 oktober 2009

Een award

Deze award kreeg ik vanmiddag van Ellen Bij deze, heel erg bedankt hiervoor.
Deze award heeft een paar regeltjes
* Zeg dankjewel tegen de geefstr
* Vertel 10 eerlijke dingen over jezelf
* Geef de award door aan 9 medebloggers.

Dus Ellen, heel erg bedankt voor deze award, ik geef hem door aan:
Marijke,
Maria, Angelique, Rebecca, Tiets, Alina, Riet, Metsje en Betina


Nu nog 10 eerlijkheden:

-Ik ben zeer "verslavinsgevoelig", vooral wat kaarten maken betreft
-Eigenlijk zit ik teveel achter de pc. en zou die tijd vaak nuttiger kunnen besteden.
-Ik kan absoluut niet tegen onredelijkheid
-Ik heb een hekel aan koken, maar houd wel van lekker eten
-Ik kan geen hobbywinkel voorbij lopen, zonder er ff naar binnen te gaan.
-Meestal blijft er dan ook wel iets aan mijn vingers plakken.
-Ik kom weleens hobbyspullen tegen, waarvan ik vergeten ben, dat ik ze heb
-Ik ben gelukkig geen snoeperd
-Ik houd niet van liegen, dus alles wat hier staat is waar.

7 opmerkingen:

Ellen zei

Hihihi, leuk Josee, heb ik je nog beter leren kennen;-)

Groetjes en een fijne avond,
Ellenxxx

Rebecca zei

Bedankt Josee voor de mooie award !!!

Groetjes Rebecca

alina zei

bedankt, Josee, en leuk om die 10 dingen over jou te lezen!
groetjes, Alina

Maria zei

Bedankt voor de award Josee! Hij staat inmiddels op mijn blog ...
Leuk om nu weer wat meer over je te weten!

groetjes Maria

Metsje zei

Oh dankje Josee, ik ontdek het nu pas en ga zo aan de slag op mijn blog hoor meid !

Betina zei

bedankt meis :D

xxBetina

nimama zei

josee, ik ben dus niet alleen die veel voor de pc zit
hihi

Groetjes
Tine