dinsdag 1 september 2009

Joepie!!!!

De post kwam net met de blogcandy, die ik gewonnen heb bij Karin
Het ziet er prachtig uit en ik ga er binnenkort mee aan de slag, dus dan zullen jullie de resultaten wel zien.
Karin hartstikke bedankt en sorry voor de miscommunicatie :$

Ook werd ik nog verwend met, maar liefst, 4 Awards, nl:
deze 2 van Maria
en deze 2 van Eef Heel erg bedankt dames
Ik begrijp dat ik ook nog een paar dingen over mezelf moet vertellen.
Hier komen ze:
1 Al bijna 34 jaar getrouwd en moeder van een dochter en een zoon
2 Allebei niet meer thuis wonend, dus de vroegere kamer van mijn dochter is nu mijn
mijn hobbykamer.
3 Mijn grootste hobby is kaarten maken.
4 Andere hobby's zijn borduren, legpuzzels maken en lezen.
5 Ik zou heel graag héél veel van PSP willen weten, volgens mij ben je
daarbij nooit uitgeleerd
6 Lievelingseten, liefst buitenlands, dus geen aardappelen, vlees en groente

Ik geef mijn Awards aan iedereen, die regelmatig mijn blog bezoekt, want dat waardeer ik heel erg!!!

3 opmerkingen:

Eef zei

Hallo Josee,

Ik kijk al uit naar je creaties hoor meid,toppie dat je h,m gewonnen hebt zeg,gefeliciteerd hoor!!

Groetjes Eef

alina zei

veel plezier met je gewonnen Candy, Josee, en gefeliciteerd met de awards!
groetjes, Alina

Josee zei

Dank jullie wel, dat gaat vast lukken hoor ;)