vrijdag 28 augustus 2009

Gisteren naar Den Bosch geweest

Want daar waren weer de Knotsgekkekaartendagen en die wil ik echt niet missen hoor !!
Ik was er, zoals altijd, samen met mijn zus en dit keer hadden we een persoonlijke "adviseuze" in de vorm van Marijke, die ons de hele dag heeft bijgestaan in het bekijken en keuzes maken ;)
Zoals jullie dus begrijpen was het een hele gezellige dag, waarin we weer heel wat tasjes en spullen mee naar huis hebben moeten slepen, voornamelijk, of eigenlijk alleen maar, scrapmateriaal dit keer, waarvan jullie de resultaten vast binnenkort hier tegen komen ;)

7 opmerkingen:

Maria zei

Leuk dat jullie een gezellige dag hebben gehad Josee! Ik mis alleen een fotootje van je nieuwe spullen ;) Ben dus benieuwd naar je kaarten!

Josee zei

Die zullen tzt beslist komen Maria, onze digi is een beetje kapot, dus vandaar geen foto ;)

Eef zei

Hallo Josee,

Leuk dat je het naar je zin hebt gehad op de beurs,ik ben zeer benieuwd naar je kaartjes die je met je nieuwe spulletjes straks gaat maken.

Groetjes Eef

Maria zei

Oh balen Josee! Nou ik wacht geduldig hoor;)

Karin zei

hoi Josee,

ik lees net je berichtje en sta helemaal perplex. De candy bestaat wel degelijk en ik heb je een mailtje gestuurd met wat uitleg.

Hij is onderweg, moest alleen nog wachten op de stempel die uit Engeland moest komen.

xoxo karin

Karin zei

miscommunicatie zullen we maar zeggen. Het is onderweg, waarschijnlijk heb je het morgen in huis.

xoxoxoxo karin

Josee zei

:$:$ hij lag inderdaad in de bus Karin.
ennu ja...... idd miscommunicatie :$
Een prachtig pakket en ik ga er snel mee aan de slag!!!