maandag 26 januari 2009

Dit weekend nog een kaartje gemaakt


Met de Tapis New Style.

18 opmerkingen:

Maria zei

Wat een mooie kaart Josee!!

Josee zei

Dankjewel Maria :D
Haken lijkt misschien wat "tuttig", maar ik vind het toch leuk, om te doen ;)

Sitake zei

Een mooie kaart weer Josee ik heb ook een Awrd voor jou op mijn blog staan groetjes Rosita

Josee zei

Dankjewel Rosita :Ik heb hem gelijk opgehaald hoor ;)

Liliane zei

eine wunderschöne Karte, Josee.

lg Liliane

Liliane zei

eine wunderschöne Karte, Josee.

lg Liliane

Angelique zei

wat een gaaf kaartje josee, en ik vind haken ook enorm leuk om te doen hoor!!

liefs angelique

Josee zei

Dank jullie wel :D

alina zei

Heel erg mooi, Josee! Ik vind haken ook heel erg leuk om te doen, alleen heb ik dat nooit geleerd en daar heb ik nu spijt van!
Groetjes, Alina

Liliane zei

Josee, schau mal bitte auf meinem Blog, ich habe was für dich.

lg Liliane

Riet zei

wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Josee.
zo fijntjes.

liefs Riet.

Josee zei

Danke Liliane, ich hab ihn gefunden ;)!

Josee zei

Dankjewel Riet, ik vind het idd ook mooier met dun garen, ;)

Maria zei

Ik vind knap dat mensen kunnen haken, ik ben er weleens ana begonnen, maar snap er weinig van ;) Ik vind zo'n gehaakt randje mooi!!
Ik heb iets voor je op mijn blog staan;)

Carla zei

Hoi Josee,
Mooi kaartje... Misschien moet ik toch ook eens zo'n fijn haaknaaldje gaan kopen ;-)

Oh ja, er staat ook nog iets op mijn blog voor jou.

Groetjes Carla

Ilona zei

Ziet er mooi uit zo Josee :D

enne er staat ook op mijn blog wat voor je ;)

groetjes Ilona

Josee zei

Dank jullie wel dames :D
Ennu...... Maria, Carla en Ilona, bedankt voor de fotochallenge, hij komt straks op mijn blog hoor ;)

Anne's Cards zei

Je maakt prachtige kaarten!!