woensdag 10 december 2008

Een beterschapskaartje


Voor iedereen, die het momenteel nodig heeft.

19 opmerkingen:

Sitake zei

Een prachtige kaart Josee

Riet zei

wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Josee.
ja er zijn heel veel zieken,ik zelf heb ook een longontsteking.

liefs Riet.

Josee zei

Dank jullie wel dames :D
Oh jee, dat is minder Riet, ik hoop dat je heel snel weer opknapt, zodat je met de feestdagen in ieder geval weer een beetje beter bent!!!

Marga zei

Hoi Josee

ik ben ook maar gelijk naar jou blog gaan kijken super kaartjes hoor.
heb je ook gelijk gelinkt.

Groetjes Marga

nora zei

wat een grappig kaartje Josee!groetjes Nora

Maria zei

Leuke kaart Josee!

Josee zei

Dank jullie wel dames :D

Angelique zei

schitterende kaart josee!! Ik vlieg gelukkig tot nu toe langs de griep heen!!!

Marijke zei

Wat een lievie Josee en volgens mij hebben heel wat mensen last van de griep die nu heerst!

Josee zei

Dankje Marijke :D
Ja dat hoorde ik ook, vandaar dus dit kaartje ;)

Betina zei

heel mooi kaartje Josee :D!

xxxxBetina

Josee zei

Dankje Betina ;)

Karin zei

hoi Josee,

wat een schatje!!
mooi papier en kleuren.

fijne dag,
xoxo karin

Josee zei

Dankjewel karin ;)

Maria zei

Bedankt voor je mooie kerstkaart Josee! Hij hangt hier te pronken hoor!

Marja Sch zei

wat een schattig kaartje Josee. Gr Marja

Josee zei

Graag gedaan Maria ;)

Josee zei

Dankjewel Marja :D
Wat leuk om jou hier ook tegen te komen :D

sylvia zei

ach wat een lieve kaart
groetjes sylvia