zondag 9 november 2008

Toch weer een kerstkaartje


Die kun je nu eenmaal niet genoeg hebben en over een week of 6, is het alweer zover.
Gisteren ben ik met mijn zus naar de KreaDoe geweest, dus dat wordt vandaag een beetje bankhangen, maar je moet er nu eenmaal wat voor over hebben.
Het was weer reuze gezellig, we zijn veel bekende "medekaartenmaaksters" tegen gekomen, waar we ff lekker mee hebben kunnen bijkletsen.
De buit was uiteindelijk best bescheiden, want we blijven in het begin,altijd overal te lang hangen, zodat we op het einde geen tijd meer hebben, om terug naar de kraampjes tegaan, waar we nog leuke hebben gezien.
Maar we kunnen voorlopig toch weer vooruit hoor!!!!

8 opmerkingen:

nora zei

Leuk kaartje Josee!Enne wat was het druk he gister op de Kreadoe,maar wel gezellig.Groetjes Nora

Maria zei

Veel plezier met je nieuwe spulletjes Josee! En een mooie kaart hoor!

Riet zei

wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Josee.
leuk hoor dat je zo gezellige dag heb gehad.

liefs Riet.

Jeanet zei

Heel mooi kaartje weer Josee , leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad ! Ik ben helaas niet geweest , volgende week Doorn en de week daarop Rijswijk , wordt een beetje teveel van het goede !

Josee zei

Dank jullie wel Dames :D
Ennu......ja, je moet soms keuzes maken Jeanet, maar meestal zijn de beurzen toch ongeveer hetzelfde ;)

Angelique zei

wat een schitterende kaart weer josee!! Ik heb een award voor je op mijn blog staan, veel plezier ermee!!

Josee zei

Dankjewel Angelique, ik ga hem snel ophalen ;)

Sitake zei

Een prachtige kaart Josee groetjes Rosita