zondag 22 juni 2008

Ik ben er weer !!!!

Pfff, was dat ff afkicken, ik heb een paar dagen niet veel op de pc. kunnen doen en ook kaarten maken was een probleem, doordat er een kleine operatieve ingreep aan mijn hand is gedaan.
Met een dik ingepakte hand, ook nog rechts, bleef er weinig anders over, dan voor de buis naar Animal Planet kijken.
Ook weleens leuk op zijn tijd, maar ik ben toch blij, dat het drukverband en de mitella weer weg zijn en ik tenminste weer wat borduren kan.
Over een week mogen de hechtingen er uit en is het leed, hopenlijk, weer geleden

9 opmerkingen:

Maria zei

Fijn dat je er weer bent Josee! Gelukkig is het leed weer bijna geleden, hopelijk heeft de ingreep geholpen en kan je binnenkort weer volop freubelen! Ik kan me goed voorstellen dat je het gemist hebt, al is het maar een paar dagen!

Josee zei

Dat hoop ik ook Maria, al valt het nu nog wel een beetje tegen.:w

Marijke zei

Fijn dat je er weer bent Josee!! Succes met het verdere herstel!

Josee zei

Dankje Marijke, gaat vast lukken hoor, als je maar over een dosis geduld beschikt en volgens mij, heb ik dat niet zo :$:$

Tiets zei

fijn dat je er weer bent en hopelijk kun je snel weer alles doen!

Janneke zei

Sterkte met het herstel Josee ;)

Fijn dat je er weer bent ...

Josee zei

Dank jullie wel.
Gaat wel lukken hoor. al valt het tot nu toe een beetje tegen :w

sandra_w zei

Fijn dat je er weer bent Josee! Hopelijk kun je hem gauw weer voor 100% gebruiken! Sterkte...;o)

Josee zei

Dankje Sandra, dat mag ik toch wel hopen ;)