zaterdag 28 juni 2008

Een opkikkertje


Deze is gemaakt met een van de Eline's embroiderymallen

10 opmerkingen:

Maria zei

Een mooi kaartje Josee, echt een opkikkertje! Hoe is het nu met je hand?

Josee zei

Dankjewel Maria :D
Met mijn hand gaat het toch niet zo als ik zou willen, niet dat de wond pijn doet of zo, maar ik heb nu een heel slapend gevoel in de hand en dat had ik eerst niet :(
Maar ff afwachten, maandag mogen de hechtingen eruit en dan ga ik mijn beklag doen ;)

Riet zei

wat een mooi en fijn kaartje josee.
zal niet makkelijk gegaan zijn nu met je hand.
maar het resultaat is prachtig.
groetjes riet.

Josee zei

Dankje Riet.
Gelukkig heb ik met borduren geen probleem, dat gaat prima ;)

Maria zei

Wat vervelend Josee! Even maandag afwachten dus, succes!

Josee zei

dankjewel ;)

Marijke zei

Hij is weer schitterend Josee, dit zijn dan ook prachtige mallen!

Josee zei

Dankewel Marijke :D
Ja, ik ben er ook helemaal weg van!!!!

Tiets zei

woww een plaatje Josee!

Josee zei

Dankje Tiets ;)