zaterdag 22 maart 2008

Zomaar een verjaardagskaartje


Gisteren ben ik samen met mijn zus naar de Knotsgek-
kekaarten-dagen in Den Bosch geweest.
We hebben de dag goed omgekre-
gen, want we waren een van de eerste die naar binnen gingen en toen we vertrokken, werd al omgeroepen dat de beurs ging sluiten.
Maar het is dan ook echt een waar luilekkerland voor de kaartenmaaksters.
Onze tassen waren weer goed gevuld, dit keer hoofdzakelijk met scrapspulletjes, de resultaten daarvan, zien jullie tzt. hier wel verschijnen.
Voor nu, heb ik weer een Happy stitcheskaartje hier geplaatst en een kerstkaartje aan de slide toegevoegd.
Kerstkaartjes zullen jullie trouwens het hele jaar door hier tegenkomen, want dat scheelt een hoop gestress in de maanden November en December.

10 opmerkingen:

Tiets zei

wat prachtig Josee enne ik ben natuurlijk erg benieuwd naar je scrap kreatie's!

Josee zei

hihi, dat zal best Tiets ;)
ze komen eraan hhor ;)
ennu.....dankjewel ;)

Maria zei

Hoi Josee, leuk om jou ook in blogland tegen te komen. Het ziet er gezellig uit en mooie kaarten!
Ik kom zeker vaker buurten;-)

groetjes Maria

Marijke zei

Wat een lief kaartje Josee!!! Enne die scrap spulletjes heb ik gezien, dat gaat best goed komen!!!!

Josee zei

Ohhh, wat leuk, om jou ook hier aan te treffen Maria, dankjewel en ik ben al ff ben jou gaan kijken, maar kom er binnenkort eens op mijn gemak rond snuffelen ;)
Groetjes Josee

Josee zei

Dankjewel Marijke en dat denk ik ook wel ;)
Groetjes Josee

Jeanet zei

Super mooi kaartje Josee prachtige kleuren , vond het erg leuk je in het echie te zien op de beurs het waren super leuke dagen !!

Josee zei

dankje Jeanet :D
vond het ook leuk om jou in het echie te zien, weten we tegen wie we "praten" op het forum ;)
groetjes Josee

sandra_w zei

Heee Josee ik wist niet dat jij ook een blog had, welkom in blogland hoor en ik ga je linken!
Schitterend kaartje!!

Josee zei

Hoi Sandra.
Dankje wel ;)
ik ben ook nog maar pas begonnen hoor:D

Groetjes Josee